نوشته: گزارش برنامه جمعه ۴۰۰/۷/۱۶ :کوهپیمایی منطقه سیخ دارنگون

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

بنام خالق کوهستان

گزارش برنامه

عنوان برنامه: کوهپیمایی سیخ دارنگون

درجه ی سختی:متوسط

وضعیت آنتن دهی: در بعضی نقاط آنتن می دهد

وضعیت اکوسیستم: منطقه پوشیده شده از درختان متنوع بنه،بادام،کهکم،کیالک ،چشمه شیرین و چشمه آب چیکو…

نزدیکترین مرکز درمانی: خانه ی بهداشت سیخ دارنگون

سرپرست و امداد: آقای کرامت ا… رضایی

راهنما:آقای علی ابراهیمی

مربی و مسئول فنی:آقای نظام کریمی

سرقدم :خانم مریم عمادی

عقبدار و شاعر:آقای فریدون کاظمی

میاندار و گزارش:خانم ماهرخ اُرُجی

عکس از:آقای جمشید پریزاد

محیط زیست:آقای اصغر شاکر نیا

 

🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

 

شرح گزارش

طبق هماهنگیهای  انجام شده

در ساعت ۵/۴۰ صبحگاه روز جمعه  ۱۴۰۰/۷/۱۶  شانزده نفر از همنوردان باشگاه کوهنوردی کوهسرخ گلستان از جنب فرهنگسرای پارک صبا با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بمنظور اجرای برنامه ی فوق بطرف سیخ دارنگون حرکت کردیم،بمحض پیاده شدن از مینی بوس حرکت را آغاز  و ساعت ۸/۳۰ کنار چشمه ی زیبای شیرین بمدت ۳۰ دقیقه صبحانه صرف شد و مسیر دره چیرو را پیش گرفته و ساعت ۱۰/۳۰ به اشکفت زیبای آب چیکو رسیده در اینجا صدای پرندگان کمرکولی (کل کمری) که در سقف اشکفت لانه گزیده اند آرامش خاصی به همنوردان بخشیده و توجه همه را بخود جلب کردند!!

 

🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃

 که به پیشنهاد و صلاحدید سرپرست محترم برنامه و بعلت وجود عوارض طبیعی خوب در این محل،جناب آقای نظام کریمی آموزشهای مفیدی در رابطه با گره های کوهنوردی و برقراری کارگاه صعود و فرود داشتند که مورد استقبال علاقمندان و همنوردان عزیز قرار گرفت و عکسهای یادبود توسط عکاس برنامه گرفته شد.

بعد از صرف ناهار ساعت ۱۵ فرود  از همان مسیر صعود انجام گرفت.

در این برنامه ی خوب که ۱۱ کیلومتر رفت و برگشت کوهپیمایی داشتیم،ساعت ۱۶/۱۵ به مینی بوس در محلی که منتظر ما بود رسیدیم و بطرف شیراز حرکت کرده و نهایتا ساعت ۱۸ نفرات آخر شاد و سلامت و خرسند از یک برنامه و فعالیت خوب در شهرک گلستان پیاده شدیم.

 

🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃

 

دو بیتی های زیبای زیر اثر شاعر گرانقدر برنامه می باشد.

 

محیط زیست به دست اصغر آقا

همان شاکرنیا آن مرد والا

به کار خود بسی دقت نموده

به انجام وظیفه کرده غوغا

🍀🍀🍀🍀🍀🍀

علی ابراهیمی هم راهنما بود

به کارش ماهر و هم باصفا بود

مربی باشگاه باشد کریمی

به کار فنی او استاد ما بود

🍀🍀🍀🍀🍀

اُرُجی بانوی از بانوان است

به کار گزارش پرتوان است

در این برنامه او باشد میاندار

که مسئول گزارش همچنان است

🍀🍀🍀🍀🍀

عمادی هم به برنامه جلودار

جلوداری بود خوش گام و رفتار

به تعقیبش صفی مانند زنجیر

هماهنگی کند او با عقبدار

🍀🍀🍀🍀🍀

چو عکاس گروه باشد پریزاد

همه از کار او راضی و دلشاد

بگیرد عکسها و فیلم زیبا

درون آن طبیعت سبز آباد

🍀🍀🍀🍀🍀

 

در این برنامه علاوه بر دوستان مجری عزیزان خانمها پریسا طهماسبی،زهرا مصطفوی،  خلیلی،زمان کاظمی،زهرا ریاستی،فرشته نظری ،شهربانو کیانی وآقای یوسفی شرکت داشتند.

 

در اینجا جا دارد از زحمات سرپرست برنامه جناب آقای کرامت ا… رضایی ، مدیر داخلی (بانوان)سرکار خانم فرشته نظری و تک تک مجریان و همنوردان خوب شرکت کننده که با همکاری و همدلی خود باعث شدند برنامه ی خوب دیگری به اجرا درآید تقدیر و تشکر بعمل آورد.به امید دیدار دوباره در برنامه های آتی

شاد و تندرست و پرانرژی مثبت باشید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *