نوشته: اطلاعیه : آغاز فعالیت باشگاههای کوهنوردی

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

آغاز فعالیت «باشگاه‌های کوه‌نوردی»

بنام خدا

  با قبولی طاعات وعبادات وتسلیت شهادت مولی الموحدین علی  (ع)

با توجه به اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فعالیت‌ باشگاه‌های کوه‌نوردی بلامانع اعلام شده است.

براین اساس کلیه باشگاه‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی ملزم به ثبت اطلاعات خود درسامانه ‌وزارت بهداشت‌ به آدرس زیر هستند.

https://salamat.gov.ir/

لازم به ذکر است؛ فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی نیز متعاقباً شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط و لازم را در اختیار عموم‌ عزیزان قرار خواهد داد.

https://www.ifsm.ir/news/48316
:  به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این اطلاعیه آمده است: پیرو ابلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.

در این اطلاعیه آمده است: تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته های ورزشی هستند که فعالیت آنها مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تمام باشگاه ها به طور دقیق نظارت خواهند شد.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده که هرگونه تصمیم بعدی منوط به بررسی شرایط روز در نقاط مختلف کشور و ابلاغ وزارت بهداشت است.

ا

یک پاسخ

  1. درود .تشکر از زحمات وپیگیریهای شما لازم است با رعایت کلیه اصول بهداشتی انشااله با همکاری همگی هرچه زودتر برنامه ها شروع شو د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *