نوشته: گزارش برنامه به کوه وقله آب نی :جمعه ۹۹/۱۰/۵

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

بنام خالق آفریننده کوهستان 
بسان رهنوردانی که درافسانه ها گویند!
گرفته کوله بار زاد ره بردوش

فشرده چوب دست خیزران(باتوم کوهنوردی) درمشت، گهی پر گوی و گه خاموش

دراین مه گون فضای خلوت افسانگی مان راه خود را می کنیم آغاز.

گزارش کوهپیمایی به قله (آب نی).
منطقه: شهرستان کوار، روستای بورکی.
نفرات: ۲۰نفر.
مسافت: ۲۲کیلومتر.
نزدیک ترین درمانگاه: روستای بورکی.
وسیله ی نقلیه: دو دستگاه مینی بوس.
آنتن دهی: مناسب.

عوامل اجرایی برنامه :
سرپرست:پریوش ابراهیمی
راهنما:فریدون کاظمی
فنی: علی ابراهیمی
عکاس: علی دوکوهکی
سرقدم: فرشته نظری
میاندار: اسعد جعفری
عقبدار: رضا قشقایی
امدادگر: زینب شفیعی زاده
محیط زیست : مریم عمادی
گزارش :شهلا بریزی

با هماهنگی سرپرست برنامه تعداد ۲۰نفر از همنوردان درساعت ۶:۳۰بامداد جمعه ۹۹/۱۰/۵ از روبروی فرهنگسرای گلستان با رعایت نکات بهداشتی با دو دستگاه مینی بوس به سوی شهرستان کوار حرکت کرده و ساعت۸:۲۰به روستای بورکی رسیدیم.
ساعت ۸:۲۰ پیمایش آغاز شده و در ساعت ۹:۱۵ برای خوردن صبحانه توقف کردیم که حدود نیم ساعت طول کشید و در ساعت ۹:۴۵ دوباره شروع به پیمایش کردیم که در مسیر از مناظر کوه و دره لذت برده و دراین مسیر شاهد گونه های گیاهی انجیر کوهی، بادام کوهی، ارژن، درختچه ی چالی، بوته های تنگس، درمنه و گون بودیم.
ساعت ۱۱:۱۵استراحت کوتاه و خوردن میوه و آب که ۱۵دقیقه طول کشید. و در امتداد مسیر قله پیمایش را شروع کرده و ساعت ۱۴ برفراز قله ی ( آب نی) رسیدیم که همنوردان به شادمانی و عکاسی پرداخته اما به علت وزش باد و سردی هوا بعد از توقف حدود پانزده دقیقه حرکت به سمت پایین قله آغاز شد
درساعت ۱۶:۱۵به استراحت و صرف ناهار پرداختیم و راس ساعت ۱۷:۰۰ دوباره فرود را آغاز و در ساعت ۱۸:۱۵ با این کوه زیبا خداحافظی کرده و سوار مینی بوس ها شده، به سمت شیراز حرکت کردیم.
وتا ساعت ۲۰:۰۰ با همنوردان سلامت و شاداب و سبکبال از یک روز سرشار از خاطره های زیبا به شهر و نزد خانه و خانواده برگشتیم.

همنوردان شرکت کننده این پیمایش علاوه بر عوامل اجرایی که نام برده شد؛
خانم ها
زمان کاظمی، شهربانو کیانی،
میترا بردبار، نرگس گلشن، زهرا ریاستی، مهناز ابراهیمی، پروین فلاح، فاطمه عالیشوندی، شهلا حقیقی
و آقای محمد ارجمند بودند

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست

یک پاسخ

  1. با درود با تشکر از سرپرست وعوامل اجرایی برنامه در اولین جمعه سرد زمستان برنامه بسیار زیبایی بود جای دوستانی که نبودند خالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *