
بنام خالق زیبائیها…
گزارش برنامه:
جمعه :
۴۰۲/۳/۱۲
محل ومسیر اجرا: گلستان به پسکوهک
سرپرست و عقب دار: آقای عبدالحمید احمدی
سرقدم: آقای فریدون کاظمی
محیط زیست: خانم زهرا ریاستی
امداد: آقای دکتر اصلاحی
گزارش: خانم ماهرخ اُرُجی
دیگر همنوردان شرکت کننده در این برنامه:
آقایان محمود میری،دبیری،علی بهزادی،رسول ناصری پور،اردوان هوشمند،تورج یوسفی
و مهربانوان :زمان کاظمی،حسن آبادی،مریم شیخی،زینب شفیعی زاده و فاطمه اعلایی بودند
د
با هماهنگیهای انجام شده،،تعداد ۱۴ نفر همنوردان باشگاه گلستان (دو نفر میهمان) درساعت ۵ صبح روز ۴۰۲/۳/۱۲ از میدان دوم شهرک گلستان،جنب بانک سپه پیمایش را شروع نمودند.در این فصل طبیعت و مسیرهای زیبای کوهسرخ و تنگ سرخ انصافا دیدنیست…همنوردان در یکساعت پیمایش پنج دقیقه ای را استراحت و آب می نوشیدند.حدود ساعت ۸/۳۰ کنار چشمه ساری زیبا به پیشنهاد آقای احمدی سرپرست برنامه استراحت وبه صرف صبحانه پرداختند و با بنر باشگاه عکس یادبود دسته جمعی گرفتند،سپس از همان مسیر رفت به سمت شهرک گلستان برگشتند حدود ساعت ۱۱/۳۰ برنامه به اتمام رسید..در این برنامه ، ۲۵۰۷۹ گام ومعادل ۱۷/۵۶ کیلومتر پیمایش داشتیم که ۱۲۲۳/۱ کیلو کالری سوزانده شدبا همت دوستان برنامه خوب دیگری دراین روز نسبتاً گرم بهاری اجرا شد از زحمات سرپرست برنامه و عوامل اجرایی و همکاری .همنوردان گرامی تقدیر و تشکر بعمل می آید…شاد و تندرست و پرتوان باشید


د















از زحمات شما تشکر می کنم.
اززحمات شما تشکر می کنم.