نوشته: گزارش برنامه جمعه ۴۰۲/۳/۱۲: گلستان به پسکوهک

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

بنام خالق زیبائیها…

گزارش برنامه:

جمعه :

۴۰۲/۳/۱۲ 

محل ومسیر اجرا: گلستان به پسکوهک

سرپرست و عقب دار: آقای عبدالحمید احمدی

سرقدم: آقای فریدون کاظمی

محیط زیست: خانم زهرا ریاستی

امداد: آقای دکتر اصلاحی

گزارش: خانم ماهرخ اُرُجی
دیگر همنوردان شرکت کننده در این برنامه:

آقایان محمود میری،دبیری،علی بهزادی،رسول ناصری پور،اردوان هوشمند،تورج یوسفی

و مهربانوان :زمان کاظمی،حسن آبادی،مریم شیخی،زینب شفیعی زاده و فاطمه اعلایی بودند

د
با هماهنگی‌های انجام شده،،تعداد ۱۴ نفر همنوردان باشگاه گلستان (دو نفر میهمان) درساعت ۵ صبح روز ۴۰۲/۳/۱۲  از میدان دوم شهرک گلستان،جنب بانک سپه پیمایش را شروع نمودند.در این فصل طبیعت و مسیرهای زیبای کوهسرخ و تنگ سرخ انصافا دیدنیست…همنوردان در یکساعت پیمایش پنج دقیقه ای را استراحت و آب می نوشیدند.حدود ساعت ۸/۳۰ کنار چشمه ساری زیبا به پیشنهاد آقای احمدی سرپرست برنامه استراحت وبه صرف صبحانه پرداختند و با بنر باشگاه عکس یادبود دسته جمعی گرفتند،سپس از همان مسیر رفت به سمت شهرک گلستان برگشتند حدود ساعت ۱۱/۳۰ برنامه به اتمام رسید..در این برنامه ، ۲۵۰۷۹ گام ومعادل ۱۷/۵۶ کیلومتر پیمایش‌ داشتیم که ۱۲۲۳/۱ کیلو کالری سوزانده شدبا همت دوستان برنامه خوب دیگری دراین روز نسبتاً گرم بهاری اجرا شد از زحمات سرپرست برنامه و عوامل اجرایی و همکاری .همنوردان گرامی تقدیر و تشکر بعمل می آید…شاد و تندرست و پرتوان باشید

د

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *