
بنام خدا
خدای خوبم دوباره همانند قبل بر ما منت گذاشتی لطف و محبت تو برای ما تازگی ندارد دوباره جمعه رسید و ما را در کنار هم جمع نمودی تا یک پیمایش و صعود خوب و زیبایی همانند هفته های قبل در قله کوه سرخ مشرف به شهرک گلستان شیراز را داشته باشیم و در کارنامه باشگاه ثبت نماییم پیمایش نیم روز جمعه ۴۰۲/۰۵/۲۷ تعداد ۱۳نفر از همنوردان خانواده باشگاه کوهنوردی گلستان شیراز پیمایش نیم روزه صعود بر قله کوه سرخ با ارتفاع ۲۹۰۰ متر در جبهه جنوب و شرق شیراز مشرف بر شهرک .گلستان را آغاز نمودند
.
گزارش برنامه
موقعیت برنامه ،:قله کوه سرخ شیراز
مجری برنامه :باشگاه کوهنوردی گلستان شیراز
تاریخ اجرا: ۴۰۲/۰۵/۲۷فاصله تا شهرک گلستان شیراز :۴کیلومتر
مسافت پیمایش : ۱۰کیلومتر در ۴ساعت
وسیله نقلیه ،شخصی
وضعیت آنتن دهی سیستم ارتباطی موبایل : خوب
نزدیکترین موقعیت درمانی به پیمایش : شهرک گلستان
وضعیت مسیر پیمایش: غالبا صخره ای و نسبتاصعب العبور با شیب تند
وضعیت اکوسیستم :منطقه دارای رویش درختانی از قبیل ،ارژن ، ،شین ،
در ارتفاع فقط بوته ها وگیاهانی دارویی چون،جاشیر و کاماه، ریواس ،اویشن کوهی ،کیلگ اوتی ، مرجان جوش ،و… میباشد
وضعیت آب و هوا :هوا صاف و آرام و آفتابی ، در ارتفاع نسیم خنک
موقعیت جغرافیایی کوه :,در جبهه جنوب و شرق شهرک گلستان
عوامل اجرایی
خانم ماهرخ اُرُجی : سرپرست
آقای محمد صادق محمدی :سرقدم
آقای غلامرضا فلاح :عکاس
خانم افشان قنبری :امدادگر
خانم معصومه حبیبی :محیط زیست
آقای خلیل موذن :عقب دار
آقای حبیب حبیبی : مسئول تهیه گزارش
سایر شرکت کنندگان آقایان : حبیب طیبی ،حیدر طاهری، علی نادری ،رسول ناصری پور ،محمود میری ،بهرام خواجه ای.
.
شرح گزارش :ساعت ۵/۱۵صبح جمعه ۴۰۲/۰۵/۲۷ اعضای تیم قبراق و سر حال و پر انرژی با برنامه ای از پیش تعیین شده، با وسیله نقلیه شخصی از جنب پارک صبا شهرک گلستان حرکت و سپس در جلونگهبانی ماسه شویی خودروها را پارک نمودندسپس اعضای تیم با ذوق و شوق و با انگیزه وافر با هدایت سرپرست و سر قدم و دیگر عوامل دلسوز و مجرب ساعت ۵/۴۵ مسیر پیمایش را آغاز نمودند وساعت ۰۸۰۰ ازمسیرچشمه چناری ، موفق به صعود قله کوهسرخ به ارتفاع ۲۹۰۰ شدند و صبحانه را در جمع همدیگر تناول .نمودند
.
و بعد از ۴۵ دقیقه ازراه چشمه دوقلو مسیر بازگشت را آغاز نمودند که بمدت نیم ساعت در چشمه دوقلو استراحت ، و بعد از عکس و فیلم از آب چشمه که توسط کوهنوردان خیر در کوزه سفالی جمع میشد تناول نمودند ، دغدغه مسئولین باشگاه همانند قبل این بود که اعضای تیم رفت و برگشت را بسلامت طی نمایندو در نهایت ساعت ۱۳۰۰به موقعیت خودروها رسیدند و با خداحافظی همدیگر را بدرقه نمودند و به منازل خود بازگشتندتا دیدار و برنامه ی بعد خدا نگهدار تهیه و تنظیم حبیب حبیبی














