نوشته: گزارش برنامه جمعه۴۰۰/۵/۱:چشمه آقایی بسمت قله کمانگه قلات

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

☀️” بنام خدا ” ☀️

⛰️گزارش برنامه‌ی باشگاه کوهنوردی کوهسرخ گلستان

محل برنامه :چشمه آقایی دوکوهک بسمت قله کمانگه قلات .

تاریخ اجرا :جمعه ۱۴۰۰/۵/۱.

وسیله رفت وبرگشت : اتومبیل شخصی

سرپرست برنامه و عقبدار: آقای داریوش جوانمردی

سرقدم : سرکار خانم ریاستی

🏝️محیط زیست: سرکار خانم کیانی

راهنما : آقای علی ابراهیمی

🚨امداد: سرکار خانم عمادی

📷 عکاس: آقای بمبئی‌رو

✍🏻گزارش: سارا حق‌گو

دیگر شرکت‌کنندگان: سرکار خانم مقیمی، آقایان طیبی و مهدی شهیدی (مهمان)

📡 وضعیت آنتن دهی: متوسط

🚑 نزدیک‌ترین مرکز درمانی: دوکوهک

➖🌿🌾🍀🌿 پوشش گیاهی منطقه: انجیر کوهی، کیالک، گیلاس کوهی، سماق، آویشن، پونه، مرزنجوش، کتیرا، .ارژن، بنه، پر سیاوشان، بومادران و…..

و…

✅با هماهنگی انجام شده ۱۰نفر   شرکت کنندگان  دربرنامه در ساعت ‘۵:۳۰ بامداد روز یاد شده از مقابل فرهنگسرای پارک صبا شهرک گلستان با وسیله‌های نقلیه شخصی به سمت شهرک گلستان شمالی حرکت و بعد از عبور از کارخانه فجر و معادن شن و ماسه در ساعت ‘۶:۲۰ به پایین چشمه آقایی رسیدند.
واز این محل که ارتفاع آن ۲۲۰۰ متربود پیمایش را آغاز ،و در ساعت ‘۸:۳۰ و بعد از نیم ساعت صرف صبحانه مجدد به حرکت ادامه دادند .

در ساعت ‘۹:۳۵ در کنار چشمه کله‌گه حدود ربع ساعتی را  استراحت ، و پس  از گذراندن شیب‌های طولانی در ساعت ‘۱۰:۴۵ به قله‌ی کمانگه با ارتفاع ۲۸۵۰ متر رسیدیم، بعد از توقفی کوتاه  دقیقه و گرفتن عکسهای یادگاری از قله  , به سمت پایین حرکت ، و در ساعت ‘۱۳:۴۵ مجدداً به چشمه آقایی رسیده  و برای صرف نهار و استراحت حدود ۲ ساعت توقف ، و در ساعت ‘۱۶:۳۰ به سمت ماشین‌ها حرکت ، و همگی سلامت به پایین کوه ونهایتآبه شهرک گلستان وبه کانون گرم خانواده رسیدیم…

با تشکر ازسرپرست و کلیه عوامل اجرایی وشرکت کننده گان  🙏🏻🌹

یک پاسخ

  1. درودبر همنوردان خوب باشگاه گلستان وتشکر ویژه از جناب شهیدی میهمان برنامه وعکسهای هنری وحرفه ای زیبای ایشان همیشه برفراز وهمیشه سر فراز باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *