



بنام خدا
گزارش برنامه
نام برنامه : نیم روزه تنگ سرخ
مجری : باشگاه کوهنوردی کوهسرخ گلستان شیراز
تاریخ : ۴۰۱/۴/۱۰
سرپرست : آقای کرامت الله رضایی
سرقدم : خانم فرشته نظری
عقبدار : آقای عبدالحمید احمدی
عکاس : آقای جمشید پریزاد
میاندار : خانم ماهرخ ارجی
محیط زیست : خانم شهر بانو کیانی
گزارش: آقای فریدون کاظمی
سایر شرکت نندگان :
آقایان
اسعد جعفری
تو رج یوسفی
یحیی دبیری
بانوان
حسن آبادی
دینکانی
شفیعی زاده
شرح گزارش : در ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه ۴۰۱/۱۰/۴
تعداد ۱۳ نفراز اعضای باشگاه از مقابل بانک سپه در میدان دوم گلستان پیمایش راآغاز وبه سمت تنگ سرخ و دامنه دراک پیش رفتند و ساعت ۸:۳۰ در محل مزرعه شتر مرغی در جای مناسبی به مدت حدود یک ساعت به صرف صبحانه مشغول شدند با توجه گرمای شدید به دستور سرپرست راه بازگشت را پیش گرفتند که ساعت ۱۱به شهرک گلستان رسیدیم مسافت طی شده در رفت وبرگشت دراین پیمایش ۱۳ کیلومتر بوداز سرپرست برنامه وهمه شرکت کنندگان .سپاس گزا ریم
سالم و قبراق و پا به کوه باشید
فریدون کاظمی

ی











درود و عرض خداقوت بر همنوردان عزیز …
انشاءالله موفق باشید ح