نوشته: گزارش برنامه صعود به قله کوهسرخ : جمعه ۴۰۱/۶/۱۸

جلسه معارفه ی هیئت مدیره ی جدید باشگاه کوه سرخ گلستان شیراز "

بنام خدا
گزارش برنامه
نام برنامه : صعود به قله کوهسرخ
مجری: باشگاه کوهنوردی کوهسرخ گلستان شیراز
تاریخ : ۴۰۱/۶/۱۸
وسیله نقلیه: سواری شخصی
تعداد شرکت کننده : یک تیم ۷ نفره
آنتن دهی : خوب
نزدیک ترین مرکز درمانی : شهرک گلستان حدود ۱۰ کیلومتر
سرپرست : آقای محمد هادی بینا زاده
مربی و مسوول فنی : آقای نظام کریمی
محیط زیست : خانم فاطمه مقیمی
 گزارش : آقای فریدون کاظمی
سایر شرکت کنندگان : بانوان : ماهرخ اُرُجی، فرشته نظری و الهام قویمی
شرح گزارش :
ساعت ۶ صبح روز جمعه  تاریخ فوق با ماشینهای شخصی از محل دو راهی جنب آپارتمانهای اداره برق حرکت وساعت ۶:۱۵ در مقابل شرکت ماسه شویی در دامنه کوهسرخ ، ماشینهارا پارک وبا افراد ی از گروههای دیگر همراه شده و با تعداد زیادتری صعود را آغاز کردیم و از راه طاقچه به طرف چشمه چویلی پیش رفتیم، ساعت ۸:۳۰ درسایه ساربا صفای آن چشمه زیبا مشغول صرف صبحانه شدیم . پس ازصرف صبحانه همه گروهها و افراد الحاقی بازگشتند. اما این تیم ۷ نفره صعود به سمت قله را ادامه دادند و ساعت ۱۱:۳۰ موفق به صعود گردیدند. پس از استراحت کوتاهی و صرف میوه فرود را آغاز، وساعت ۱۳:۳۰ مجددا به کنار چشمه چویلی رسیدند. پس از صرف ناهار و استراحت کافی فرود ادامه یافت و ساعت ۱۸:۱۵ فرود پایان یافت و ماشینهارا سوار راهی شهرک گلستان شدیم . برنامه جالب و پر نشاطی اجرا گردید، از سرپرست برنامه وسایرشرکت کنندگان سپاسگزاریم.
انشاءالله سالم و پا بکوه باشند.
.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *