بنام خدا
نام برنامه: پیمایش کوه قلعه سفید
تاریخ اجرا: ۱ بهمن ۱۴۰۰
وضعیت آنتن دهی: در تمام مسیر مناسب
تعداد شرکت کنندگان: ۲۰ نفر
سرپرست برنامه: آقای کاظمی
مسئول فنی برنامه: آقای بینازاده
رضاقشقایی : سرقدم
خلیل موذن :عقبدار
مجتبی صدق امیز :میاندار
عکس :آقای پریزاد وخانم عالیشوندی
محیط زیست :خانم بریزی
گزارش : خانم طاهری
امدادگر: خانم ارجی
ساعت ۵/۳۰بامداد روز جمعه ۱ بهمن ماه ۴۰۰ بیست نفر از کوهنوردان باشگاه کوهسرخ گلستان از سمت جاده دشت ارژن به سمت قاِِمیه واز انجا به شهرستان ممسنی (نورآباد) حرکت کردند. طبق برنامه ریزی قبل صبحانه در مینی بوس صرف شد و ساعت ۸:۲۰ با رسیدن به روستای بهلو پیمایش را آغاز کردند.
مسیری بسیار زیبا با پوشش گیاهی متراکم و سرسبز از درختان بلوط و بنه و بادام کوهی وکیالک را طی کردند و از سمت دروازه تاریخی گلستان با عبور از شیب های پلکانی مسیر، ساعت ۱۲:۳۰ به بالای کوه رسیدند. پس از یک ساعت استراحت و صرف نهار و برپایی آتشی مختصر، مسیر بازگشت را پیش گرفته و حوالی ساعت ۱۶ به پایین کوه رسیده و سوار بر مینی بوس شدند. بطور کلی وضعیت آب و هوایی در طی پیمایش مساعد ، آفتابی و گاهی نیمه ابری و سرد بود و مسافت طی شده حدودا هشت کیلومتر و نیم تخمین زده شد.
در آخر ساعت ۲۰ به شیراز رسیدند و همگی در کمال صحت و سلامتی به آغوش خانواده هایشان بازگشتندسایر شرکت کنندگان دراین برنامه : خانمها ( اقدس قاضی زاده ،پروین فلاح ،زهرا مصطفوی،زمان کاظمی ،هاجر حیدری ،پروین نامدارخانی )
آقایان :(عبد المهدی صابریان ،تورج یوسفی ، عزیزاله سلطانی ، محسن بهمنی )







.









